چطور میتونم سفارش خودم را پیگیری کنم ؟

این کار به سه روش امکان پذیر میباشد .

 

روش اول از طریق سایت : شما با وارد شدن به صفحه ” حساب کاربری خود ” تب ” سفارش ها ” میتوانید لیست کلی از سفارش های خود را مشاهده نمایید با انتخاب فاکتور مورد نظر و کلیک بر روی دکمه ” نمایش ” از جزییات این سفارش باخبر شوید .

 

روش دوم برگه پیگیری سفارشات : شما با وارد شدن به صفحه ” پیگیری سفارشات ” و وارد کردن مقادیر خواسته شده ( شماره فاکتور ، شماره تلفن یا آدرس ایمیل ) در جا های مشخص شده از وضعیت فاکتور و سفارش خود مطلع شوید .

 

 

روش سوم ربات تلگرام پیگیری سفارش : شما با وارد شدن به “ ربات پیگیری سفارش ” و /start کردن آن و ارسال شماره فاکتور سفارش خود از وضعیتآن با خبر شوید .

 

نکته : شما با وارد شدن به ربات فروشگاهی ما و یا اپلیکیشن ما و ثبت سفارش در آنجا میتوانید سفارش خودتون رو از همان جا پیگیری نمایید .

چطور میتونم به اطلاعات خرید های قبلی دسترسی پیدا کنم ؟

وارد برگه ” حساب کاربری ” خود شوید و در مرحله بعد وارد حساب کاربری خود شوید بعد از ورود به حساب وارد تب ” سفارش ها ” شوید و در آنجا به هر کدوم از سفارش های خودتون که نیاز دارید ، با زدن دکمه ” نمایش ” از جزئیات آن باخبر شوید .

چگونه سفارش هایی که از طریق پست پیشتاز ارسال شده پیگیری کنم؟

اگر این روش حمل و نقل را انتخاب کرده اید میتوانید با استفاده از شماره مرسوله ای که برای شما پیامک شده است از طریق سامانه زیر از وضعیت بسته خود مطلع شوید.

بعد از ثبت خرید امکان تغییرات در سفارش وجود دارد ؟

خیر ، بعد از ثبت خرید امکان هیچ تغییری در فاکتور و سفارش وجود ندارد .

میخواهم اطلاعات کاربری خودم رو ویرایش کنم

شما با وارد شدن به حساب کاربری خود در این صفحه میتوانید نسبت به ویرایش اطلاعات شخصی خود اقدام نمایید .

آیا باید برای خرید وارد حساب کاربری خود شوم ؟

بله ، شما میتوانید در مراحل پرداخت هم برای خود یک حساب کاربری ایجاد نمایید در کل برای ثبت سفارش شما کاربر گرامی به یک حساب کاربری نیاز دارید .

رمز عبور خود ا فراموش کرده ام

شما در صفحه ” حساب کاربری ” و وارد کردن ایمیل خود و کلیک بر روی متن ” رمز عبور خود را فراموش کرده ام ” با استفاده از ایمیل تاییدی که برای آدرس شما ارسال میشود نسبت به تغییر رمز عبور خود اقدام نمایید .

آیا میتوانم سفارش های خودم را به صورت تلفنی ثبت کنم ؟

بله ، شما میتوانید با شماره گیری شماره ۰۹۱۷۰۴۷۵۸۸۱ نسبت به ثبت سفارش از طریق تلفنی اقدام نمایید لازم به ذکر است که در این روش نیاز به یک حساب کاربری که خودتان از قبل ایجاد کرده اید دارید .

آیا میتوانم سفارش های خودم را به صورت تلفنی ثبت کنم ؟

بله ، شما میتوانید با شماره گیری شماره ۰۹۱۷۰۴۷۵۸۸۱ نسبت به ثبت سفارش از طریق تلفنی اقدام نمایید لازم به ذکر است که در این روش نیاز به یک حساب کاربری که خودتان از قبل ایجاد کرده اید دارید .

در صفحه درباره فروشگاه میتوانید لیست طراحان و مالک اصلی و صاحب اصلی نماد و فروشندگان را مشاهده نمایید تا با تمام اعضای تیم آشنا شوید کافیه روی دکمه زیر کلیک کنید.

نحوه دریافت کد تخفیف به چه شکل است ؟

شما در صفحه نخست میتوانید لیست کالا ها و جشنواره های ما را مشاهده نمایید و یا با همراهی ما در شبکه های اجتماعی از جشنواره ها و کد تخفیف ما استفاده نمایید .

چگونه از کوپن تخفیف یا همان کد تخفیف خودم استفاده کنم ؟

با استفاده از کد تخفیفی که در اختیار دارید میتوانید در صفحه پرداخت از آن استفاده کنید و مبلغ از فاکتور شما به طور خودکار کسر میگردد .

کوپن ( کد تخفیف ) چه شرایط و محدودیت هایی دارد ؟

  • شما فقط یکبار میتوانید از آن در سبد خرید خود استفاده کنید .
  • برای کالا هایی که در جشنواره ها و فروش ویژه هستند نمیتوانید استفاده کنید .
  • بعد از استفاده از کد تخفیف آن کد برای شما باطل میشود .
  • پس از نهایی شدن سفارش امکان تغییر در سفارش وجود ندارد ، پس در صورت اعمال تغییرات کد تخفیف شما از بین میرود .
  • معمولاً استفاده از کد های تخفیف ، یک محدودیت زمانی دارد و پس از گذراندن زمان و رد شدن از تاریخ انقضای آن امکان استفاده از آن وجود ندارد .
  • کد های تخفیف یک مبلغی برای حداقل خرید دارند .
  • در هنگام صادر شدن کد های تخفیف این امکان وجود دارد برای یک کالای خاص صادر شده باشد .
  • در شرایطی امکان استفاده برای این کد فقط برای یک شهر خاص امکان پذیر میباشد .

شما با استفاده از کارت های اعتباری خود را میتوانید هزینه سبد خرید خود را پرداخت نمایید اما اگر رمز دوم کارت اعتباری خود را فراموش کرده اید میتوانید به صورت کارت به کارت هزینه خود را پرداخت نمایید میتوانید آموزش های ما را در این رابطه مشاهده نمایید با استفاده از دکمه زیر….

۱۰۰ درصد هر فروشگاه نیازمند مجوز و گزراندن یکسری مراحل قانونی میباشد که بهترین گزینه برای مارکت ها و فروشگاه های اینترنتی نماد اعتماد الکتریکی میباشد اما بهتر است برای اطمینان بیشتر موارد ها را بررسی نمایید در صفحه ای که در دکمه زیر لینک شده لیست نماد ها و مجوز های ما قابل مشاهده میباشد.

* وارد پروفایل خود شوید.
* محصول مورد نظر خود را جستجو کنید.
* روی ” افزودن به سبد خرید” کلیک کنید.

بله شما میتوانید با پر کردن فرم اختصاصی و پیروی از قوانین فروشگاه و ارسال قوانین فوق به فروش محصولات خود در مارکت بپردازید و با پنل کاربری ااختصاصی خود سفارشات خود را مدیریت کنید و درآمد خود را مشاهده نمایید به طور کلی در مورد این سیستم در صفحه که با دکمه زیر لینک شده توضیح داده شده میتوانید بیشتر آشنا شوید…

شما قبل از ثبت سفارش و زدن گزینه مشاهده سبد خرید میتوانید این کار رو انجام دهید .

شما بعد از ثبت سفارش و در صورت نارضایتی از کالا میتوانید با خواندن ” شرایط بازگرداندن کالا ” و در صفحه تماس با ما از طریق فرم موجود صفحه درخواست خود را همراه با شماره فاکتور خود ثبت نمایید .